خدمات پس از فروش

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مشاهده ایراد در محصولات

خریداران پس از تحویل سفارش می­بایست بلافاصله آن را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه ایراد حداکثر تا 8 ساعت پس از دریافت سفارش موضوع را با تیم پشتیبانی کافه صورتی مطرح نمایند. این مجموعه موضوع را بررسی و نتیجه آن را در اسرع وقت اعلام خواهد کرد.

مغایرت محصولات دریافتی با سفارش

خریداران برای سفارش محصولات می­بایست زمان تحویل آن را مطابق بازه های زمانی اعلام شده در سامانه مشخص و وجه را پرداخت نمایند تا ثبت سفارش آنها نهایی گردد. ضریب خطای وزنی مجاز برای محصولات وزنی 5 درصد معادل 50 گرم در یک کیلوگرم می­باشد و در صورت اختلاف وزن محصول دریافتی با سفارش، وجهی بابت زیادی یا نقصان محصول پرداخت یا پس گرفته نمی­شود. همچنین اقلام به کار رفته در تزیین محصول براساس موجودی فروشگاه می­باشد و امکان تغییر آن وجود دارد.

برای دریافت راهنمایی لازم است تا با شماره پشتیبانی که در زیر درج شده در پیام رسان ایتا هماهنگ نمایید:

09916959169

 

ما را دنبال کنید