مشاهده ایراد در محصولات
خریداران پس از تحویل سفارش میبایست بلافاصله آن را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه ایراد حداکثر تا 8 ساعت پس از دریافت سفارش موضوع را با تیم پشتیبانی کافه صورتی مطرح نمایند. این مجموعه موضوع را بررسی و نتیجه آن را در اسرع وقت اعلام خواهد کرد.
مغایرت محصولات دریافتی با سفارش
خریداران برای سفارش محصولات میبایست زمان تحویل آن را مطابق بازه های زمانی اعلام شده در سامانه مشخص و وجه را پرداخت نمایند تا ثبت سفارش آنها نهایی گردد. ضریب خطای وزنی مجاز برای محصولات وزنی 5 درصد معادل 50 گرم در یک کیلوگرم میباشد و در صورت اختلاف وزن محصول دریافتی با سفارش، وجهی بابت زیادی یا نقصان محصول پرداخت یا پس گرفته نمیشود. همچنین اقلام به کار رفته در تزیین محصول براساس موجودی فروشگاه میباشد و امکان تغییر آن وجود دارد.
برای دریافت راهنمایی لازم است تا با شماره پشتیبانی که در زیر درج شده در پیام رسان ایتا هماهنگ نمایید:
09916959169