ثبت شکایات مصرف کنندگان

نحوه ثبت شکایات مصرف کنندگان

این مجموعه در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام خریدار به سفارش‌‏گذاری، حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کافه صورتی محفوظ است و یا خریدار می‏‌تواند به جای محصول به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

کافه صورتی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، در حالی که کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهد شد. حق قطع فروش تمام و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی محصول بدون اطلاع قبلی، برای این مجموعه محفوظ است.

مشاهده ایراد در محصولات

خریداران پس از تحویل سفارش می­بایست بلافاصله آن را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه ایراد حداکثر تا 8 ساعت پس از دریافت سفارش موضوع را با تیم پشتیبانی کافه صورتی مطرح نمایند. این مجموعه موضوع را بررسی و نتیجه آن را در اسرع وقت اعلام خواهد کرد.

مغایرت محصولات دریافتی با سفارش

خریداران برای سفارش محصولات می­بایست زمان تحویل آن را مطابق بازه های زمانی اعلام شده در سامانه مشخص و وجه را پرداخت نمایند تا ثبت سفارش آنها نهایی گردد. ضریب خطای وزنی مجاز برای محصولات وزنی 5 درصد معادل 50 گرم در یک کیلوگرم می­باشد و در صورت اختلاف وزن محصول دریافتی با سفارش، وجهی بابت زیادی یا نقصان محصول پرداخت یا پس گرفته نمی­شود. همچنین اقلام به کار رفته در تزیین محصول براساس موجودی فروشگاه می­باشد و امکان تغییر آن وجود دارد.

صیانت از حقوق خریداران و فروشندگان یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه کافه صورتی است و در همین راستا و به منظور ارتقای عملکرد سامانه، شرایط و قوانینی تدوین شده است که هیچ گونه حق و حقوقی از فروشنده یا خریداران محترم ضایع نگردد.

جهت ارتباط با تیم کافه صورتی  می توانید با شماره های تلفن در ساعات کاری مشخص شده تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق چت انلاین سایت صورت آنلاین می توانید گفتگو کنید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

تلفن پشتیبانی:

09916959169

06142529149

09338273872

ما را دنبال کنید