این مجموعه در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام خریدار به سفارشگذاری، حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کافه صورتی محفوظ است و یا خریدار میتواند به جای محصول به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کافه صورتی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، در حالی که کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهد شد. حق قطع فروش تمام و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی محصول بدون اطلاع قبلی، برای این مجموعه محفوظ است.
مشاهده ایراد در محصولات
خریداران پس از تحویل سفارش میبایست بلافاصله آن را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه ایراد حداکثر تا 8 ساعت پس از دریافت سفارش موضوع را با تیم پشتیبانی کافه صورتی مطرح نمایند. این مجموعه موضوع را بررسی و نتیجه آن را در اسرع وقت اعلام خواهد کرد.
مغایرت محصولات دریافتی با سفارش
خریداران برای سفارش محصولات میبایست زمان تحویل آن را مطابق بازه های زمانی اعلام شده در سامانه مشخص و وجه را پرداخت نمایند تا ثبت سفارش آنها نهایی گردد. ضریب خطای وزنی مجاز برای محصولات وزنی 5 درصد معادل 50 گرم در یک کیلوگرم میباشد و در صورت اختلاف وزن محصول دریافتی با سفارش، وجهی بابت زیادی یا نقصان محصول پرداخت یا پس گرفته نمیشود. همچنین اقلام به کار رفته در تزیین محصول براساس موجودی فروشگاه میباشد و امکان تغییر آن وجود دارد.
صیانت از حقوق خریداران و فروشندگان یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه کافه صورتی است و در همین راستا و به منظور ارتقای عملکرد سامانه، شرایط و قوانینی تدوین شده است که هیچ گونه حق و حقوقی از فروشنده یا خریداران محترم ضایع نگردد.
جهت ارتباط با تیم کافه صورتی می توانید با شماره های تلفن در ساعات کاری مشخص شده تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق چت انلاین سایت صورت آنلاین می توانید گفتگو کنید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.
تلفن پشتیبانی:
09916959169
06142529149
09338273872