روند مرجوعی کالا

ارجاع محصول

دلایل ارجاع محصول توسط خریدار که مشمول روند مرجوعی خواهد شد:

  1. احراز عدم رعایت بهداشت در فرآیند تهیه محصول
  2. استفاده از مواد اولیه نامرغوب و فاسد
  3. اختلاف قیمت فاحش محصول با قیمت متعارف
  4. معیوب بودن محصول
  5. مغایرت رنگ، طرح و سایر ویژگی های محصول تحویلی با سفارش خریدار
  6. کسری اقلام همراه محصول
  7. محصول استفاده شده یا فاقد پلمب

شما می توانید از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

 از طریق تماس با شماره 09916959169 و پیام رسان های  ایتا، سروش پلاس ، بله و واتساپ مرجوعی کالای خود را به کارشناسان اطلاع دهید .

توجه: قبل از ارتباط با کارشناس، شماره سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اید ، وارد کنید.

ما را دنبال کنید