دلایل ارجاع محصول توسط خریدار که مشمول روند مرجوعی خواهد شد:
- احراز عدم رعایت بهداشت در فرآیند تهیه محصول
- استفاده از مواد اولیه نامرغوب و فاسد
- اختلاف قیمت فاحش محصول با قیمت متعارف
- معیوب بودن محصول
- مغایرت رنگ، طرح و سایر ویژگی های محصول تحویلی با سفارش خریدار
- کسری اقلام همراه محصول
- محصول استفاده شده یا فاقد پلمب
شما می توانید از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
از طریق تماس با شماره 09916959169 و پیام رسان های ایتا، سروش پلاس ، بله و واتساپ مرجوعی کالای خود را به کارشناسان اطلاع دهید .
توجه: قبل از ارتباط با کارشناس، شماره سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اید ، وارد کنید.