روند استرداد وجه

امکان لغو سفارش و استرداد وجه

لغو سفارش خریدار

فروشندگان امکان لغو سفارش خریدار را به دلایلی از جمله قیمت اشتباه، عدم موجودی و غیره ندارند. در‌صورت موجود بودن محصول در سایت و ثبت سفارش توسط خریدار، فروشنده ملزم به تهیه محصول است، بنابراین وی باید میزان موجودی محصولات خود را در پنل به‌روز نگه داشته و در صورت اتمام موجودی یا عدم امکان تهیه، محصول را ناموجود اعلام کند.

کاربران کافه صورتی در جایگاه خریدار می­توانند سفارش خود را تا 8 ساعت پس از ثبت آن لغو نموده و وجه پرداختی را دریافت نمایند. لغو سفارش پس از 8 ساعت امکان پذیر نبوده و کافه صورتی هیچ­گونه مسئولیتی در قبال لغو سفارش و عودت وجه نخواهد داشت.

قیمت های درج شده در سامانه بر اساس مواد اولیه و کیفیت تولید، توسط فروشنده تعیین خواهد شد و کافه صورتی هیچگونه مسئولیتی در خصوص قیمت گذاری و کیفیت محصولات ندارد با این وجود اقدامات لازم در راستای افزایش رضایت خریدار انجام خواهد گرفت.

برای اقدام به درخواست استرداد وجه و راهنمایی لازم است تا با شماره پشتیبانی که در زیر درج شده در پیام رسان ایتا هماهنگ نمایید:

09916959169

ما را دنبال کنید